Atsiliepimai
Aprašymas
Kaip eilinės bendrovės tampa įspūdingomis žaidėjomis
Kodėl daugelis bendrovių pradeda nuo smulkiojo verslo ir nebando dairytis toliau? Kuo skiriasi tos kelios bendrovės, sėkmingai įveikusios pirmąją įkūrimo stadiją?
Knygoje „Bendrovės persilaužimas“ Keithas McFarlandas aprašo, kaip paprastos bendrovės tampa nepaprastomis, ir daro išvadą, kad sėkmė čia niekuo dėta.
„Bendrovės persilaužime“ Keithas McFarlandas mums pateikia gudrią verslo Bermudų trikampio metaforą. Knygoje daug įžvalgų ir patarimų, kurie padės verslo lyderiui pasirinkti teisingą kelią bendrovės plėtros laikais. McFarlandas daug dėmesio skiria išlaidų valdymui, klientams ir vikriam reagavimui į išorinius veiksnius.
Knyga įkvėps vadovus atmesti smulkius įsišaknijusius ego tikslus, priimti idealistines vertybes, leidžiančias įtvirtinti moralinį autoritetą visuose organizacijos lygiuose, ir tapti tikrais lyderiais.
Iš daugiau nei septynių tūkstančių tirtų bendrovių atsijojęs devynias, kurios išaugo į stambias žaidėjas, McFarlandas pateikia mitus griaunančias įžvalgas ir aprašo tikrąsias priemones, kurios bet kam gali padėti savo verslą padaryti išskirtinį.
Dvidešimt šešerių metų Keithas R. Mcfarlandas jau buvo asocijuotasis vienos pirmaujančių šalies verslo mokyklų dekanas. Vėliau jis dirbo dviejų stiprių technologijų bendrovių generaliniu direktoriumi, kol pagaliau įkūrė „McFarland strategy partners“ konsultacijų įmonę ir patarinėjo šimtams sparčiai augančių bendrovių, tarp jų tokioms savo rinkų milžinėms kaip „Microsoft“, „Motorola“ ir „Morgan Stanley“. Šiuo metu McFarlandas rašo straipsnius „BusinessWeek“ žurnalui.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.
Pardavėjo reitingas: 81%
Kaip eilinės bendrovės tampa įspūdingomis žaidėjomis
Kodėl daugelis bendrovių pradeda nuo smulkiojo verslo ir nebando dairytis toliau? Kuo skiriasi tos kelios bendrovės, sėkmingai įveikusios pirmąją įkūrimo stadiją?
Knygoje „Bendrovės persilaužimas“ Keithas McFarlandas aprašo, kaip paprastos bendrovės tampa nepaprastomis, ir daro išvadą, kad sėkmė čia niekuo dėta.
„Bendrovės persilaužime“ Keithas McFarlandas mums pateikia gudrią verslo Bermudų trikampio metaforą. Knygoje daug įžvalgų ir patarimų, kurie padės verslo lyderiui pasirinkti teisingą kelią bendrovės plėtros laikais. McFarlandas daug dėmesio skiria išlaidų valdymui, klientams ir vikriam reagavimui į išorinius veiksnius.
Knyga įkvėps vadovus atmesti smulkius įsišaknijusius ego tikslus, priimti idealistines vertybes, leidžiančias įtvirtinti moralinį autoritetą visuose organizacijos lygiuose, ir tapti tikrais lyderiais.
Iš daugiau nei septynių tūkstančių tirtų bendrovių atsijojęs devynias, kurios išaugo į stambias žaidėjas, McFarlandas pateikia mitus griaunančias įžvalgas ir aprašo tikrąsias priemones, kurios bet kam gali padėti savo verslą padaryti išskirtinį.
Dvidešimt šešerių metų Keithas R. Mcfarlandas jau buvo asocijuotasis vienos pirmaujančių šalies verslo mokyklų dekanas. Vėliau jis dirbo dviejų stiprių technologijų bendrovių generaliniu direktoriumi, kol pagaliau įkūrė „McFarland strategy partners“ konsultacijų įmonę ir patarinėjo šimtams sparčiai augančių bendrovių, tarp jų tokioms savo rinkų milžinėms kaip „Microsoft“, „Motorola“ ir „Morgan Stanley“. Šiuo metu McFarlandas rašo straipsnius „BusinessWeek“ žurnalui.
Atsiliepimai